środa, 30 września 2015

Prolog

- Przecież zaledwie tydzień wstecz zapewniał pan, że nic nam nie grozi.
- Bo tak myślałem. Ja również jestem zaskoczony, panno Granger.
Albus Dumbledore spojrzał na swoją najlepszą uczennicę zza swoich okularów-połówek. Mimo, iż w środku musiała cała drżeć ze strachu, nie okazywała tego. Dlatego właśnie to ją wybrał. Była najbystrzejsza z całego swojego rocznika - ba, ze swojego stulecia - oraz cechowała się opanowaniem w każdej sytuacji. Komu miałby zaufać, jeśli nie Hermionie Granger? Fakt, iż nadal tu siedziała był dowodem na to, że podjął słuszną decyzję, wzywając ją do swojego gabinetu.
Hermiona przymknęła powieki i wzięła głęboki oddech. Kiedy otworzyła oczy, była już gotowa na resztę informacji.
- Kto?
- Tego nie jestem niestety pewien. Jedna zakładam, że ktoś, kogo już zdołał oszukać. Ktoś, kto poznał już jego moc i nie zaryzykuje odmową.
Dziewczyna poczuła, jak serce podchodzi jej do gardła. 
- Oczywiście to tylko moje przypuszczenia. Nic nigdy nie jest do końca pewne.
- Ale te przypuszczenia są bardzo prawdopodobne - mruknęła pod nosem.
Dyrektor uśmiechnął się. Ta dziewczyna nawet w trudnych dla niej chwilach potrafi myśleć racjonalnie. Chyba jest gotowa.
- A kiedy?
- Te wakacje.

♥♥♥


Witam bardzo serdecznie na moim nowym opowiadaniu pt. "Wybrana". Jak pewnie wielu się już domyśliło, jego tematyką jest mój ulubiony parring, czyli Dramione. Od razu zaznaczam, że zupełnie odbiegłam od kanonu, za co serdecznie przepraszam czytelników, którzy są temu przeciwni. Na pocieszenie napiszę jeszcze, że dodałam trochę postaci wymyślonych w zupełności przeze mnie ( jak szaleć, to szaleć) . Jak już wspominałam, opowiadanie jest niekanoniczne, przez co pozwoliłam sobie na to, by po powrocie Czarnego Pana ( wydarzenia od I do IV tomu są uwzględnione w opowiadaniu)  nastała 2 - letnia cisza z jego strony. Tak więc, nie było Bitwy w Departamencie Tajemnic, Śmierci Syriusza, Dumbledore'a itp., itd  Akcja rozgrywa się w wakacje pomiędzy 6 a 7 rokiem oraz od początku do końca 7. 
Cóż, to chyba tyle chciałam powiedzieć.
Mam nadzieje, że historia, jaką mam do opowiedzenia, przyjmie się pozytywnie, mimo iż jestem Świeżakiem w dziedzinie pisania. 
Pozdrawiam,
J ♥

PS Jeśli zauważyłeś błąd/błędy, nie bój się i napisz mi o tym! Cały czas się uczę!

3 komentarze:

  1. Widzę początek czegoś nowego.
    Zapowiada się całkiem ciekawie i zaintrygowałaś mnie.
    Uwiebiam Dramione a dzisiaj mało jest naprawdę dobry.
    Na razie niewiele mogę powiedzieć ale z przyjemnością zajrzę jak będzie pierwszy rozdział.
    Jestem ciekawa jak rozwinie się historia.
    pozdrawiam mocno.

    www.storyline-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabrine Grich to niezwykle potężna czarownica. O jej przyszłości mówi wiele przepowiedni. Jednak ona za wszelką cenę pragnie udowodnić, że jest kowalem własnego losu. Czy uda jej się pokonać przeznaczenie?
    Albus Dumbledore zabrał jej serce i sumienie. Zniszczył to, co najbardziej kochała. Czy Sabrine pokona swoją dumę i wstąpi w szeregi Czarnego Pana, by wraz z nim zgładzić ich wspólnego wroga?
    Jedna z przepowiedni mówi, że zginie z rąk ukochanego. Czy tak się stanie? Jest to bardzo prawdopodobne. Szczególnie, że zakochała się w samym Lordzie Voldemorcie.
    Jest sama. Za wrogów ma dwóch potężnych przeciwników: Albusa Dumbledora i przeznaczenie. Czy uda jej się zatryumfować?

    https://naprzeciw-przeznaczenia.blogspot.com/

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga i oczywiście zachęcam do komentowania!

    OdpowiedzUsuń